Random Video -> Can it be more PERFECT?!

Ok, seriously, after i have watched the Kawabata legendary entry i was like “O.o!!?!?!? WTF?!”. It had a strong impact on me (still has), but now a few drifters can do it as well ( back entry i mean ). So, is there more perfect way to enter a turn? HELL YEA! After this video, it was “O.O ……………………….”. Totally speechless. I mean, wall scraping with OTHER end of car?! WTF?! WOOOOTF!!!?!?

Press “Read More” for polish language post. Wciśnij “Read More” aby zobaczyć posta po Polsku.

PL: Ok, teraz serio… nie lubię wrzucać filmików, które widziałem na innych stronach, ale czasami to po prostu jest silniejsze. Pewnie spora część was pamięta legendarne już wejście w zakręt Kawabaty ( pojawiło się nawet określenie Trelabata xD ). No cóż, kiedy widziałem ten filmik po raz pierwszy, moja reakcja była ” O.o?!?!?! WTF!?”. Każdy określał to mianem “perfect drift” i to chyba całkowicie zasłużenie. Ale aaaale… Teraz już pary drifterów potrafi atakować zakręt tyłem ( ale to głupi brzmi xD ). No i w ten sposób nadziałem się na inny filmik… Tym razem moja reakcja to ” O.O……………..”. Brak słów. Rozumiem wejście tyłem, ale żeby zarysować ścianę i to DRUGĄ stroną tyłu?! JAK?! WTF?!

Leave a Reply

