SDS & DS Final Poznan 27.9.2009- Paddock

1

Finally i managed to find some free time. B4 i will add sds photos ( which are not ready yet… ) u can taste some action going in paddock. Here were few cars with full audio tuned system. Not my option though.

PL: W końcu udało mi się zdobyć troszku wolnego czasu. Zanim dodam zdjęcia z sds ( które jeszcze nie są gotowe… ) możecie poczuć troszkę akcji dziającej się na parkingu. Było kilka autek z pełnym tuningiem systemu audio. W sumie nie moja działka.

2

Yea- thats what makes jdm nice ^^ Zenki s14 with no big wings or damn spoilers all over… Nice, clean, low – nothing more to say!

PL: Yea- to jest to co sprawia że jdm jest spoko ^^ Zenki s14 bez wielkich spoilerów gdzie tylko by się dało się upchnąć. Ładna, czysta, niska- nic więcej do dodania!

6

Ok now… Who knows what it says ?

PL: Dobra… Kto wie co to znaczy?

3

Quite a few of u guys download the rx7 wallpaper ( yea sorry, i messed it up a little … ), so i though it would be nice to post another photo of white fc ;)

PL: Kilku z was pobrało tapetkę z rx7 ( tak wiem, sora że ją troszke zniweczyłem…), więc pomyślałem że miło będzie dodać kolejne foto białej fc ;)

4

Now thats quite some fun messing with photo angle :P Expessialy when there is nice jdm car together with hot hostess ;)

PL: To serio jest fajne bawić się kątami zdjęć :P Szczególnie kiedy masz do tego ładne, jdm’owate autko razem z gorącą hostessą ;)

5

Interior of driftcar doesn’t have something u would see in day-drive car. No radio, no air condition, even door are raw :P

PL: Wnętrze driftowozu nie ma nic co możecie zobaczyć z autka do jazdy dziennej. Ni radia, ani klimy, nawet drzwi są surowe :P

7

Back on the track, during sds top16 presentation. Theres sth so right bout that soarer. Maybe i didnt see any other live, but i think that car has a potential :) Nice bodykit, cool rims, white paint and some jdm stickers. Yup, that will be right!

PL: Znów na torze, podczas prezentacji top16 sds. Jest coś zajebistego w tej soarerce. Może nie widziałem innych na żywo, ale jednak wydaje mi się że to autko ma potencjał ;) Niezły bodykit, odlotowe felgi, biały lakier i kilka jdmowych naklejek. Taaa, to powinno zdać egzamin!

8

Ow yea… I was talkin bout some nice jdm stickers, right?

PL: A no właśnie… Mówiłem coś o niezłych, jdmowych oklejeniach, ta?

9

Heh, to be honest, “keepsake” kouki s14 was the dirties car i saw that day :P

PL: Heh, szczerze mówiąc, kouki s14 “Keepsake” było najbrudniejszym autem jakie widziałem tamtego dnia :P

10

And sth special to end with – more hachi ;) I was amazed when i saw how wide it was ^^

PL: I coś specjalnego na koniec- więcej hachi ;) Byłem zdumiony kiedy zobaczyłem jaka jest szeroka ^^

Ok, i dont really have time now, so i dunno when i will post more photos >.> And i have tons of em from sds + bonus ^^ Use subscribe, so u dont miss a thing ;)

PL: Dobra, nie mam teraz za dużo czasu, więc nie wiem kiedy dodam więcej zdjęć >.> A mam ich tonę z sds + bonus ^^ Subskrybujcie, to nic nie przeoczycie ;)

See you next time ;)

Leave a Reply

