Super Drift Series 2009 IV Round Koszalin – Paddock

41

Thats last post from Koszalin ;) This time – promised photos from paddock. This is engine of the best car that day. 200sx with 2jz. In only has one turbo ^^

PL: Ostatni post z Koszalina ;) Tym razem obiecane fotki z parkingu/boksów. To silnik zwycięskiego auta tamtego dnia. 200sx z silnikiem 2jz. Posiada tylko jedno turbo ^^

42

Intercooler. Nothing more to say xD It says it all :P

PL: Intercooler. Nic więcej do powiedzenia xD Napis mówi sam za siebie :P

43

Now thats the engine of number 5- BRT. Thats s14 with classic sr20det engine. Looks nice, doesn’t it? That one does the job.

PL: To co pod maską numeru 5 – BRT. S14 z klasycznym silnikiem sr20det. Nieźle wygląda, nie? Ten robi swoje ;)

44

Tomasz Chwastek car covered in dragons ^^ One of the best looking one i think. U know, that driver is 2m height ? Now u know ^^

PL: Auto Tomasza Chwastka pokryte smokami ^^ Jedno z najlepiej wyglądających moim zdaniem. Wiecei że kierowca ma ok 2m wzrostu? Teraz już tak ^^

45

That might be not recognize saying for non-poland ppl. I mean ” I’m hardcore” is obvious, but u wont know why its so funny ;)

PL: Chyba nie musze nic dodawać :P Napis znów mówi sam za siebie ^^

46

My reaction when i saw this sticker was like ” OMG OMG OMG! I WANT THAT!!!” =D Thats one cool sticker from Initial D anime. One day my car will have the same ;) Oh, thats s14 of Ally btw

PL: Moja reakcja kiedy zobaczyłem tą naklejkę ” OMG OMG OMG JA TO CHCE!!!” =D To jest naprawdę zajebista naklejka z anime Initial D. Pewnego dnia, moje autko tez taką będzie mieć ;) Oh, swoją drogą to s14 Allego ;)

47

I saw that some of you were searching for more of this car. Another very good-looking one. Hetmans s14. Ya, lady is nice too i know ;)

PL: Zobaczyłem że kilku z was szukało więcej zdjęć tego autka. Kolejne bardzo dobrze wyglądające. s14 pod szyldem Hetmana. Tak, pani też ładna, wiem ;)

48

And last photo today. American Muscle ( not drift >.>). Im addicted to JDM-like ones so dun really know what is that. Pontiac Firebird probably. Sorry for the lack of my knowledge >.> Anyway, this one had really nice widebody. Sth u dont usually see on muscle cars ^^

PL:Ostatnie zdjęcie dzisiaj. Amerykański muskuł ( nie drift >.>). Jestem uzależniony od JDMu więc nie jestem pewny co to jest. Pontiac Firebird prawdopodobnie. Sora za mój brak wiedzy >.> W każdym razie, ten miał całkiem niezłe wide-body. Coś, czego w muscle carach za często się nie widzi ^^

I dont have anymore photos for now and im not sure if i will be at Driver Search ( 2nd league of Drift here in Poland) 6 october. But i will be at final round of SDS in Poznań 26-27 october. Stay tuned ;)

PL:  Nie mam innych zdjątek na razie i nie jestem pewny czy będę na Driver Search 6 września. Jednak będę na finałowej rundzie SDS w Poznaniu 26-27 września ^^ Czekajcie na więcej ;)

Advertisements

2 Responses to “Super Drift Series 2009 IV Round Koszalin – Paddock”

  1. Naklejka Akina Speed Stars, coś czego bym się nie spodziewał :P
    Strona bardzo fajna, szkoda że tak mało znana, ale przecież to dopiero sam początek co nie?
    Dobry pomysł z tym że 2 językowa, zwiększa to liczba potencjalnych odbiorców.
    jeden tylko minus:
    warto było by dawać czasami nawet tylko jakieś głupie pierdółki np. coś z życia własnego, postępy nad autem własnym itp.
    Coś jak:
    hachiroku.com.au blog
    Tougeking blog
    Gdzie często był zdjęcia z jakiś wypadów zza miasto, postępy w pracach nad autem, nawet zdjęcia posiłków narodowych czy zegarków (Tougeking blog), wszystko co lużno powiązane z tematem, aby dodać trochę życia. Wiem że to zajmuję wiele czasu i tak naprawdę zbyt dużo człowiek z tego nie ma ale prowadzenie takiego bloga to bardzo dobry pomysł!
    Pozdrowienia i powodzenia
    Ranalcus

    • rayjdm Says:

      Tak myślałem, ale akurat mam zpsuty aparacik więc nic nie moge robić ;) Ale niedługo coś pododaje hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: